Vendégkönyv

Tárgy: Nyaralás Feladó: Krisztina Dátum: 2023.07.12

Csendes,pihentető környezetben töltöttünk pár napot ismét Bényelakon,most a kutyusok is jöttek velünk.Hatalmas udvar,zárt környezet kutyusok számára biztonságos játszótér.Közelben rengeteg látnivaló.Szívből ajánlom mindenkinek.Anita tündéri tulaj,még a kutyusokra is külön gondol-biztosít itatótálat,játékot,fésűt.Köszönünk mindent.

Tárgy: Re:Nyaralás Feladó: Harsányi - Bacsa Kriszta Dátum: 2023.07.15

Nagyon köszönöm a kedves szavakat. Várjuk Önöket jövőre is szeretettel a kutyusokkal! Szép nyarat! Anita

Tárgy: Le souffle des pensées. ( other version ) Feladó: Francesco Sinibaldi Dátum: 2023.02.16

Je trouve dans

Tárgy: Re:J Feladó: Anita Dátum: 2021.02.02

köszönjük :)

Tárgy: Karácsony BényeLakon Feladó: Alexy Tamás Dátum: 2018.01.19

Kedves Szállásüzemeltető! ( Szia! )

Hagyományos módon a 4 testvér együtt töltötte a 2017-es karácsonyt is. Ezúttal Bényelak-on. Az
ünnepi hangulatra való tekintettel fát is állítottunk valamint a Házinéni is dekorációval díszítette nekünk mind a lakást mind a kertben a fenyőfákat amiket ezúton is köszönünk. Azért a töltött káposzta+bejgli mellett programokat is csináltunk. Jártunk a meglepően közeli Szerencs-i várban illetve a Fürdőben ( és persze a csokigyár mintaboltjában is....). Természetesen a Legyesbénye-i múzeumban is voltunk. Megnéztük a Pataki várat és Tokaj-ba is kirándultunk. Tökéletesen megfelelt a ház, tényleg minden volt benne és minden működött is. Jól éreztük magunkat, csak ajánlani tudom a helyet.

Üdvözlettel:

Alexy Tamás
Bp.

Tárgy: Re:Karácsony BényeLakon Feladó: Hornyák Mária Anita Dátum: 2018.01.19

Kedves Tamás,
Köszönjük hogy aktívan töltötték a hetet és felfedezték a környék számos látnivalóit.
Örülünk, hogy meg voltak elégedve BényeLakkal. S szeretettel várjuk vissza Önöket bármikor az évben!
Üdvözlettel: Hornyák Mária Anita

Tárgy: Bényelaki nyaralás Feladó: dr. Fehér Melinda Dátum: 2017.08.22

5 tagú családunk (8, 5 és fél éves gyerekekkel) töltünk el egy gyönyörű hetet a Bényelakban. A ház abszolút gyerek- és bababarát, a kertben a gyerekeknek kis, műanyag gyermekmedence és nagy terület van játszani. A környék gyönyörű, Boldogkővár, Vizsoly, Monok, Tokaj, megyer-hegyi Tengerszem, hogy csak néhányat emeljek ki. Legyesbénye kicsi, karbantartott falu, nagy pipagyűjteménnyel büszkélkedő múzeummal, a Fekete Madonna szent képpel és zarándokhellyel, a kőtárral és a dimbes-dombos, kis barlangokkal is tarkított környezetével. Rengeteg hagyományos és virtuális geoládával az egész Zemplénben - a gyerekek nagy örömére 6 láda kincset találtunk (természetesen mindig vittünk cserekincset). A környék éttermei közül az encsi Anyukám mondta (előfoglalás feltétlen szükséges 1-2 nappal) és a bodrogkeresztúri Lebuj pincefogadó mellett a pincészetek nagy részében is lehet finomakat enni. Jó szívvel ajánljuk mindenkinek, A köszönjük az itt töltött időt!

Tárgy: Re:Bényelaki nyaralás Feladó: Feher Melinda es a csalad Dátum: 2017.08.31

Nagyon koszonjuk, hogy minket valasztottak kikapcsolodasnak, s hogy ily aktivan felfedeztek a kornyeket! S remeljuk, hogy kedves szavaik sok mas csaladost inspiral majd BenyeLak latogatosra. Szep napot! Anita

Tárgy: kikapcsolódás Feladó: Bernadett Dátum: 2017.07.17

Kedves Anita!

Köszönjük, nagyon jó volt, csöndes. Kutyussal rengeteget sétáltunk. Bort kóstolás .....kirándulás....csend......Szuper.